Lata realizacji: | Główny Wykonawca | Nazwa projektu: | Rodzaj prac | m2 | Ilość: [m2] | Wartość kontraktu [zł] |
2022- obecnie | POLAQUA sp. z o.o. | „Projekt i budowa Autostrady A2 Warszawa – Kukuryki na odcinku węzeł „Ryczołek” (koniec obwodnicy Mińska Mazowieckiego) – Siedlce”, odcinek V od Węzła „Gręzów” (z węzłem) do węzła „Swoboda”(z węzłem) o długości 12,49km” | Rozłożenie kruszywa | 387 844,40 | 534 533,08 | 2 111 405,67 |
Stabilizacja z dowozu | 146 688,68 | |||||
2022-obecnie | Budimex S.A. | „Budowa zintegrowanego węzła transportowego Grunwaldzka w miejscu przejazdu przez linię kolejową E20”. | podbudowa z kruszywa | 36 958,22 | 76 990,22 | 607 104,01 |
Stabilizacja z dowozu | 39 032 | |||||
2019-2020 | Warbud S.A | „Projekt i budowa drogi ekspresowej S2 – Południowa Obwodnica Warszawy na odcinku od węzła „Puławska” do węzła „Lubelska” w zakresie zadania: Zadanie C od węzła Wał Miedzeszyński (bez węzła) do węzła Lubelska (bez węzła) o długości ok 7,5km” | Stabilizacja na miejscu | 456 081 | 854 385,00 | 8 297 825,75 |
podbudowa z kruszywa | 375 304 | |||||
Ułożenie wkładek geosyntetycznych w nasypach | 23 000 | |||||
2019 – 2022 | POLAQUA sp. z o.o. | Budowa Autostrady A1 koniec obwodnicy Częstochowy – Tuszyn, Odcinek E, granica województwa łódzkiego – węzeł Rząsawa (bez węzła) | Warstwa mrozoochronna | 200 338,35 | 1 657 572,80 | 5 257 775,42 |
Stabilizacja na miejscu | 1 032 076,75 | |||||
Osuszanie podłoża | 55 076,24 | |||||
Stabilizacja GWN | 149 441,78 | |||||
Podbudowa z destruktu | 220 639,68 | |||||
2020-2022 | Budimex S.A. | „Projekt i budowa drogi ekspresowej S 61 Obwodnica Augustowa- granica państwa, odcinek: obw. Suwałk- Budzisko z obw. Szypliszek” | Warstwa mrozoochronna | 113 576,18 | 2 825 544,14 | 5 579 340,18 |
podbudowa z kruszywa | 237 926,60 | |||||
Wykonanie nasypów | 2 154 819,75 | |||||
Stabilizacja podłoża na miejscu | 297 475,97 | |||||
Podbudowa z betonu cementowego | 21 745,64 | |||||
2020-2022 | POLAQUA sp. z o.o. | Kontynuacja projektowania i budowa południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S 7 na odc. od w. Lotnisko na płd. obw. Warszawy do obw. Grójca – Odc. A od w. Lotnisko (bez węzła) do w. Lesznowola o długości odcinka ok 6,64km | Warstwa mrozoochronna | 179 373 | 760 935,10 | 3 657 328,40 |
podbudowa z kruszywa | 205 312,10 | |||||
Stabilizacja z dowozu | 376 250 | |||||
podbudowa z kruszywa | 53 925,90 | |||||
Stabilizacja z dowozu | 153 548,50 | |||||
Geowłóknina separacyjno-filtracyjna | 6 120 | |||||
2020 | IDS – BUD S.A. | Kontynuacja projektowania i budowa południowego wylotu z Warszawy drogi ekspresowej S 7 od węzła Lotnisko na Południowej Obwodnicy Warszawy do obwodnicy Grójca – Odcinek „B” od węzła „Lesznowola” (bez węzła) do węzła „Tarczyn Północ” (z węzłem) | Stabilizacja na miejscu | 257 307,73 | 257 307,73 | 1 910 394,16 |
2018 | BUDIMEX S.A | „Budowa drogi ekspresowej S5 Poznań- Wrocław odc. Wronczyn- Kościan Południe” | Stabilizacja z dowozu | 21 600 | 37 500 | 123 180,00 |
Stabilizacja GWN | 15 900 | |||||
2018 – 2019 | Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z.o.o | „Projekt i budowa drogi ekspresowej S-5 na odcinku Nowe Marzy- Bydgoszcz- granica województwa kujawsko- pomorskiego i wielkopolskiego z podziałem na 4 części. Część 1- Projekt i budowa drogi ekspresowej S-5 na odcinku od węzła Aleksandrowo (z węzłem) do węzła Tryszczyn ( z węzłem) o długości ok 14,7”. | Profilowanie i zagęszczenie podłoża | 156 909 | 428 698 | 2 556 314,14 |
Podbudowa z betonu cementowego | 156 909 | |||||
Osuszanie podłoża | 114 880 | |||||
2017-2018 | POL-AQUA SP. Z O.O. | Kontynuacja projektowania i budowa obwodnicy Radomia w ciągu drogi krajowej nr 7 na parametrach drogi ekspresowej. | Stabilizacja na miejscu | 396 343 | 904 787 | 3 787 760,02 |
Stabilizacja nasypu na miejscu | 106 347 | |||||
Warstwa mrozoochronna | 10 419 | |||||
Kruszywo stabilizowane | 391 678 | |||||
2017 – 2018 | BUDIMEX S.A | Zaprojektowanie i budowa drogi ekspresowej S17 Garwolin-Kurów na odcinku Garwolin (koniec obwodnicy)- granica woj. Mazowieckiego i lubelskiego z podziałem na dwie części: Część nr 1: na odcinku Garwolin (koniec obwodnicy)- Gończyce (koniec obwodnicy) do ok. km 49+973 do ok. km 62+200 długości ok. 12,227 k. Część nr 2: na odcinku Gończyce (koniec obwodnicy)- )- granica woj. Mazowieckiego i lubelskiego od ok. km 62+200 do ok. km75+212 o długości ok 12,012 km. | Podbudowa z kruszywa | 192 983 | 1 332 763 | 5 055 226,98 |
Warstwa mrozoochronna | 124 035 | |||||
Stabilizacja podłoża | 602 326 | |||||
Warstwa technologiczna | 228 587 | |||||
Warstwa – GWN | 184 832 | |||||
2016, 2017, 2018 | STRABAG Infrastruktura Południe Sp. z o.o. | Budowa autostrady A1 Tuszyn- Pyrzowice na odcinku H: węzeł „Zawodzie( bez węzła)- węzeł „Woźniki” (z węzłem) | Wzmocnienie podłoża | 552 135 | 4 010 312 | 9 858 661,00 |
Wykonanie KRZ | 602 389 | |||||
Stabilizacja na miejscu | 2 504 813 | |||||
Mieszanie piasku z kruszywem – GWN | 350 975 | |||||
2015 | BUDIMEX S.A | Budowa drogi publicznej po północno-zachodniej części Wrzesińskiej Strefy Aktywności Gospodarczej | Stabilizacja na miejscu | 49 822 | 127 456 | 396 397,31 |
Kruszywo stabilizowane | 43 074 | |||||
Osuszanie podłoża | 34 560 | |||||
2015, 2016, 2017 | POL-AQUA SP. Z O.O. | Budowa drogi krajowej nr S7 o parametrach drogi ekspresowej na odcinku koniec obwodnicy Radomia- granica województwa Mazowieckiego | Stabilizacja nasypu na miejscu | 105 454 | 401 776 | 1 990 474,62 |
Stabilizacja na miejscu | 80 265 | |||||
Kruszywo stabilizowane | 144 531 | |||||
Warstwa mrozoochronna | 71 526 | |||||
2015-2016 | ANA-BUD sp. z o. o. | Budowa farmy wiatrowej, Banie/Kozielice, Etap I i II | Frezowanie stabilizacji | 25 904 | 164 656 | 2 017 657,00 |
Stabilizacja na miejscu | 138 752 | |||||
2015-2016 | BUDIMEX S.A | Budowa obwodnicy Jarocina w ciągu drogi S11 | Stabilizacja na miejscu | 440 630 | 1 110 837 | 3 767 717,00 |
Profilowanie podłoża | 393 546 | |||||
Ulepszenie materiału spoiwem hydraulicznym | 116 928 | |||||
Kruszywo stabilizowane mechanicznie | 159 733 | |||||
2015 – 2016 | Konsorcjum: BUDIMEX S.A (LIDER) STRABAG Sp. z o.o. (PARTNER) | Kontynuacja budowy autostrady A4 na odcinku Rzeszów (Węzeł Wschodni) – Jarosław (Węzeł Wierzbna) od km 581+263,44 do km 622+463,44 | Stabilizacja na miejscu | 441 206 | 441 206 | 2 059 507,33 |
2014 | STAL-TECH Sp. z o.o. | Stabilizacja gruntu w miejscowościach Tyniowice, Bystrowice, Więckowice | Stabilizacja na miejscu | 56 727 | 56 727 | 139 548,42 |
2014 | ANA-BUD sp. z o. o. | Budowa zespołu elektrowni wiatrowych wraz z towarzyszącą infrastrukturą w miejscowościach Kowalów i Lubiechnia Wielka, Gmina Rzepin, województwo Lubuskie | Stabilizacja na miejscu | 121 160 | 242 643 | 2 973 292,54 |
Profilowanie podłoża | 121 483 | |||||
2014 | Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o. o. | Budowa drogi łączącej Rondo Solidarności z ul. Rawską, Skierniewice | Kruszywo stabilizowane mechanicznie | 59 717 | 70 243 | 262 472,65 |
Stabilizacja na miejscu: | 10 526 | |||||
2014 | POL-AQUA SP. Z O.O. | Budowa drogi obwodowej miasta Przemyśla łączącej drogę krajową nr 28 z drogą wojewódzką nr 885 | Wykonanie nasypów | 50 999 | 528 699 | 1 810 802,30 |
Wykonanie korytowania | 82 276 | |||||
Kruszywo stabilizowane mechanicznie | 131 536 | |||||
Stabilizacja na miejscu | 263 888 | |||||
2013 – 2014 | Konsorcjum P.R.I. POL-AQUA S.A, DRAGADOS S.A | „Budowa drogi ekspresowej S8 na odcinku węzeł Walichnowy- Łódź (A1), odcinek 6 (węzeł Łask- węzeł Róża) od km 174+200 do km183+350, odcinek 7 (węzeł Dobroń- węzeł Róża) od km 76+479,94 do km 79+800,00 | Odc. 6 | 802 200 | 3 491 202,84 | |
Warstwa mrozoochronna | 70 318 | |||||
Kruszywo stabilizowane mechanicznie | 474 124 | |||||
Odc. 7 | ||||||
Warstwa mrozoochronna | 83 216 | |||||
Kruszywo stabilizowane mechanicznie | 174 541 | |||||
2013 | Doprastav S.A Oddział w Polsce | Projekt i budowa Autostrady A1 Stryków-Tuszyn- Węzeł „Tuszyn” na odcinku od KM295+850(od Węzła „Stryków” i bez Węzła) do KM335+937,65 | Stabilizacja na miejscu | 906 732 | 915 760 | |
Warstwa mrozoochronna | 9 028 |